A 21. század egyik legnagyszerűbb szolgáltatása, az internetről való vásárlás adta lehetőség.
A webáruházak hasznossága ma már nem vitatott kereskedelmi tevékenység. A megvásárolt árucikkek, legkésőbb a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül megérkeznek a vásárló címére. Nagyszerű hír, az, ha sérülés mentesen. De nem mindegy mit rendelünk. Ha egy pénztárcát rendelünk annak az előállítási ideje, lehet több munkaóra, de a raktározása könnyebben megoldható, így bármikor készen áll a szállításra.

De mi a helyzet egy nagyobb és sérülékenyebb termékkel. A mi esetünkben egy bútorral.
Nézzük mi is történik, egy megrendelés alkalmával!
Első fontos lépés a regisztráció. Sokan nem vesződnek vele az idő hiányára hivatkozva, pedig ez egy nagyon fontos mozzanat. Megrendeléskor csak és kizárólag a regisztrált vásárlók tudják módosítani a kosár tartalmát.
Miután a kosár tartalma már biztos, e-mailben elküldésre kerül a hivatalos árajánlat.
Az árajánlat már tartalmazza a szállítási költséget, valamint a szállítási időt is meg lehet határozni.
A szállítási idő sajnos több tényezőtől is függ.
A megrendelt termékek gyártása nem beérkezési sorrendben történik.
Ennek az az oka, hogy az ország több pontjáról érkező megrendeléseket logisztikai szempontból is össze kell hangolni. Ez az Önök érdekét is szolgálja, ha csak a szállítási költséget vesszük figyelembe. Ha Vas megyében 3 óvoda is adott le rendelést, akkor azok biztosan egy időpontban fogják a megrendelt terméket megkapni, így a szállítási költség megoszlik a 3 óvoda között.
A megrendelt termék még ezután sem kerül rögtön gyártásra.
A pontos egyeztetés után-, hiszen egyedi bútorról van, szó- megtörténik az alapanyag megrendelése. Ez ismét kitolhatja a szállítási időt, mert az alapanyag beszerzése sem történik meg azonnal. Ha az általunk megrendelt anyagok nem érkeznek, meg időben sajnos mi sem tudjuk elkezdeni az érdemi munkát. Ez egy másik tényező, ami felborítja a már előre megbeszélt szállítás dátumát.
A bútorok gyártása minimálisan van gépesítve, ezért az emberi tényező is befolyásolhatja a szállítási időt. Az emberi tényezőből adódó gondokat természetesen próbáljuk áthidalni, de nem minden esetben megoldható. A betegség nem olyan probléma, amit egyik percről a másikra meg lehet szüntetni.
A sürgető telefonhívásokkal ugyan előrébb nem vagyunk, de hátrébb igen.
A türelmetlen megrendelők nem jutnak előbb az általuk megrendelt bútorokhoz, mert bármilyen kellemetlen számunkra és az önök számára, de ha még nem került kiszállításra a rendelés, az azért lehetséges, mert a termék még gyártás alatt van.
De amint elkészült, azt az érintett óvodával azonnal közöljük.
A megrendelt árucikket saját járművel kollégáink gondod felügyelete mellett szállítjuk és nem fogadunk fel futárszolgálatot a sérülések elkerülése érdekében.
Ez azért is lehetetlen, mert vannak olyan esetek, ahol egyes bútorok a helyszínen kerülnek teljesen kész állapotba.
Ezeket a munkafolyamatokat kollégáink végezik el.
Nagy segítségnek számít, ha a lepakoláshoz az érintett óvoda fizikai segítséget tud biztosítani munkatársunk részére.
Ha a megrendelt termék a meghatározott időre nem érkezik meg a megrendelőhöz, és a türelmi időt is meghaladta a várakozás, mi minden esetben kárpótoljuk az óvodát, de nem pénzbeli, hanem tárgyi kompenzációval.
A webáruházból való vásárlás egyszóval lehetséges és szükségszerű, de minden esetben gondoljanak arra, hogy az önök által megrendelt termék még csak képen létezik.
Másnapra semmi esetre nem tudjuk kiszállítani úgy, mint egy pénztárcát, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy elégedettek legyenek a vásárlóink.